Lokal SEO services

Få flere lokale kunder til din virksomhed

Lokal SEO optimering betyder at dit websted er listet, rangordnet på søgemaskiner og let kan søges gennem Google og Apple Maps.

Søgeordsstrategi – SEO klinikken udvælger Intuitive Søgeord der matcher kommercielle, volumen- og konkurrenceniveau for at levere nye kunder.

Skarp teknisk SEO  – SEO klinikken rangerer geo-specifikke sider med høj værdi ved hjælp af 200+ optimeringsfaktorer så din virksomhed kan blive fundet lokalt.

Lokal link building – Vores lokalt fokuseret link building sørger for at ligge links ud på relevante sider som kunderne bruger til at søge efter din virksomhed, er derved generer trafik til din side.

Hvad Kan Lokal SEO Gøre For Dig Og Hvorfor Er Det Vigtigt?

Lokal søgemaskineoptimering fokuserer på at optimere en hjemmeside til at blive fundet højt i lokale søgeresultater på Google. Lokal søgning omfatter alle de smarte søgeudtryk, der søger lokalt, såsom:

tandlæge nær mig
tandlæge [bynavn]

Her er et par statistikker, der beviser, hvor vigtig lokal søgning fortsat er for virksomheder:
-50 procent af mennesker, der foretog en lokal søgning på deres telefon, gik til en fysisk butik inden for en dag.
-34 procent, der gjorde deres søgning på en computer eller tablet gjorde det samme.
-18 procent af de lokale mobilsøgninger fører til et salg inden for en dag.
-60 procent af  voksne foretager søgninger efter lokale tjenester eller produktinformation på tablets og smartphones.
-50 procent af søgere på deres mobiltelefoner, der udfører lokale søgninger, leder efter ting som en lokal forretningsadresse.
-78 procent af lokalbaserede søgninger på en mobilenhed ender med, at køb foretages offline.
-71 procent af de mennesker, der er blevet undersøgt, har sagt, at de søger efter en virksomheds placering for at bekræfte dens eksistens, før de går der til et første gangs besøg.
-1 ud af 3 søgninger på en smartphone blev udført lige inden ankomsten til en butik.
-97 procent af forbrugerne kiggede online efter lokale virksomheder i 2017, med 12 procent søgte en lokal forretning online hver dag.

Kilde: brightlocal.com

On-page SEO Overblik

Hvad er lokal SEO?

Lokal SEO er praksis med at rangere en virksomheds websted og Google My Business side for de mest relevante lokale søgeord i deres niche.

Mens generel SEO fokuserer en bredere vifte af søgeord, der ikke er relateret til placering, er de ikke altid meget nyttige for lokale virksomheder som har brug for deres kunder kommer ind fra nærtliggende områder. Lokale SEO services kan være gavnlige for at målrette mod specifikke søgeord, der sandsynligvis søges af mennesker der bor i nærheden.

Når alt kommer til alt hvis du tilbyder tjenester i dit område ønsker du ikke at konkurrere med nogen fra hele landet om søgepositioner, da du simpelthen ikke prøver at tiltrække de samme kunder.

I mellemtiden kan du med SEO til lokale virksomheder komme foran den konkurrence der opererer i nærheden af ​​din placering, hvilket er afgørende for at etablere din virksomhed som den førende løsningsudbyder i området.

Hvorfor er SEO for lokale virksomheder så værdifuldt?

Den største fordel er at være i stand til at målrette mod dit lokalområde i stedet for nogen over hele landet, der alligevel ikke vil bruge dine tjenester.

Hvad mere er at når du bruger lokale SEO til at målrettet mod potentielle kunder, vil du normalt tiltrække trafik fra bunden af ​​tragten. Disse søgere er mere klar til at købe og derfor meget mere værdifulde.

Disse søgere leder efter en hurtig løsning der ligger tæt på dem. At blive vist øverst på søgeresultatsiden viser du din virksomhed som en pålidelig tjenesteudbyder og kan være mere end nok til at de handler ved dig.

Lokale søgninger er især værdifulde fordi de normalt udløser Map Pack. Dette er de meget synlige øverste tre lokale Google My Business-sider der vises af Google. Hvis du kan rangere godt i denne pakke, samler du en stor procentdel af den månedlige trafik for det pågældende søgeord. Dette bliver en stabil strøm af kunder til din virksomhed.

Hvis du målretter mod køberintensive søgeord, der også inkluderer din placering, tak du få trafik fra de bedste kunder, dem der er klar til at købe med det samme.

Hvad er forskellen mellem lokal og national SEO?

Som enhver erfaren lokal SEO-konsulent vil fortælle dig, er der betydelige forskelle mellem at køre nationale og lokale SEO-kampagner.

Selvom begge kan være ekstremt effektive, har de forskellige formål og forskellige værktøjer til at opnå resultater, så du er nødt til at overveje om lokal SEO til små virksomheder skal være dit primære fokus, afhængigt af hvilken type virksomhed du driver.

En af de mest bemærkelsesværdige forskelle i rangering for nationale søgeord er vanskeligheden – når du prøver at rangere efter en generisk betegnelse, har du sandsynligvis brug for et større budget og flere ressourcer da du konkurrerer med hele nationens virksomheder om disse nøgleord.

Derimod kan lokale SEO services udbydere opnå resultater meget hurtigere på grund af generelt lavere konkurrenceniveau for lokale søgeord.

Typisk vil lokale SEO-kampagner ofte målrette mod lange termer, der har lavere søgevolumen, men også lavere konkurrence, så selv et lille firma med et relativt nyt sted kan forvente at rangere efter disse nøgleord temmelig hurtigt.

Selvom konkurrenceniveauet for lokale søgeord generelt er lavere, er det dog vigtigt at bemærke, at det kan gøre din webstedsarkitektur mere kompliceret. Dette skyldes at du nogle gange har brug for flere versioner af temmelig lignende sider, der er målrettet mod forskellige geografiske områder og søgeordsgrupper.

Hvis disse ikke findes, skal du sandsynligvis oprette nye optimerede sider. Dette kan tage meget tid hvis du ikke samarbejder med en erfaren lokal SEO-tjenesteudbyder, der kan guide dig gennem hele processen.

For at køre en vellykket kampagne på denne måde skal du også have en meget dybere forståelse af Googles algoritme, fordi nogle søgninger er lokaliserede (for eksempel “bar i nærheden af mig”), mens andre ikke er det. Du ønsker at sikre dig, at din indsats vil give resultater i dit område, og at du ikke overoptimerer dit websted til bestemte vilkår.

Endelig med lokal SEO spiller citater en vigtig rolle. I modsætning til med national SEO, skal du sørge for, at dine virksomheds NAP (name, adresse og phone) data er konsistente overalt på nettet fordi Google faktorer i disse oplysninger og bruger dem når de viser resultater.

‘Google My Business’ side services og backlinks

Endelig optimerer vi også din virksomheds Google My Business-side til at inkludere din butiks adresse og telefonnummer. Vi vil også gennemføre backlinking-kampagner i overensstemmelse med de nyeste lokale forretningsstrategier for SEO. Og til sidst kræver vi din Google Maps fortegnelse, så din virksomheds placering vises på lokale kort og søgeresultater. Desuden udnytter og optimere vi din Google My Business sider for at få de bedste resultater.

SEO vs PPC for lokale virksomheder

Værdien af annoncering på Facebook og Google er enkel: muligheden for at køre hurtige, håndgribelige indkomst ved at skræddersy annoncer til målgruppen. Men der er mere ved betalt annoncering end hvad der møder øjet.

Her er de 5 største styrker af digitale annonce, når de vedrører markedsføring af din lokale virksomhed:

Gennemsigtighed. Betalt søgning optager masser af plads på Googles resultatsider i toppen af søgeresultaterne. Med et sted mellem to til fire annoncer på skrivebordet og en til tre annoncer på mobilenheder, vil en bruger næsten altid se Google-annoncer, selvom de ruller forbi dem.
Segmentering af målgruppe. PPC giver en lasermålrettet måde at komme foran potentielle kunder på. Annoncer kan optimeres baseret på søgeord, tid, dato, geografi, sprog, enhed og demografi fra tidligere besøgende.
Hurtigt. Det er selvforklarende – Google-annoncer kan oprettes på få minutter og justeres dagligt. Der er ingen hurtigere måde at synliggøre din virksomhed på søgning end at betale-pr-klik for annoncer.
Marketing intelligence. Siden den seneste Safesearch-opdatering har Google skjult store mængder nøgleorddata fra organisk søgetrafik. En af fordelene ved PPC er at der ikke findes en sådan begrænsning.
A / B-test. Ved hjælp af Google AdWords kan små virksomheder nemt teste annoncer, destinationssider og opfordring til handling-knapper for at bestemme hvilke strategier der udfører bedst og skaber det højeste investeringsafkast.

I mellemtiden ligger lige under disse annoncer Googles naturlige, organiske søgeresultater, afledt af en stadigt skiftende algoritme, som sigter mod at give søgere det bedst mulige resultat for hans / hendes forespørgsel. Organisk søgning kom først i betragtning som en markedsføringskanal for næsten 20 år siden, da marketingfolk først identificerede at Googles algoritme og det rene rækkevidde af dets søgemaskine viste sig at give en good mulighed for virksomheder at drive trafik af høj kvalitet til deres side.

Her er de 5 største fordele ved at engagere sig i SEO:

Troværdighed. At placere godt i organisk søgning skaber en opfattet troværdighed hos publikum, der leder efter dine tjenester. Faktisk viste en nylig undersøgelse at 85% af alle klik på Google forekommer ikke på betalte annoncer,men deres organiske ikke-betalte modstykker nedenfor. Hvorfor? Fordi organiske resultater formidler troværdighed, og annoncer er annoncer.
Omkostningseffektiv. I gennemsnit er pris pr. Klik (CPC) for organisk trafik er væsentligt lavere end betalt trafik, for i stedet for at betale for hver besøgende på dit websted (som det er tilfældet med annoncer) er organiske besøg gratis når webstedet er optimeret .
Bæredygtighed. I modsætning til betalt trafik mistes organisk trafik ikke det øjeblik, du stopper med at betale. Som sådan er investering i SEO et langsigtet spil der kan hjælpe med at holde virksomheden kørende i gode og dårlige tider.
Konkurrencefordel. Hvor lang tid tager SEO? Et sted mellem 3-6 måneder for en lokal virksomhed, der ønsker at komme på kortet. Men når et websted har etableret sig solidt inden for organiske resultater, vil konkurrenterne have svært ved at overgå rangeringen, hvilket betyder en fremtidig strategisk fordel for virksomheder der prioriterer SEO idag.

Omfattende SEO-analyse

Først foretager vi en komplet analyse af dit serviceområde. Dette inkluderer at finde lokale konkurrenter, som du bliver nødt til at rangere højere end, analysere lokale søgeudtryk, studere gennemsnitlige månedlige, søgevolumener og mere.

Optimeret SEO indhold

Når vi har de nødvendige oplysninger, begynder vi at offentliggøre og optimere lokaliseret indhold til dit websted. Vi vil offentliggøre lokalt målrettet indhold for at forbedre dine lokale søgerangeringer og forbedre brugeroplevelsen.

Søgeordsanalyse og teknisk support

Vi vil også udføre kontinuerligt søgeordsundersøgelse for at finde ud af, hvad din målgruppe er interesseret i og hvad slags søgeord de bruger. På en simpel teknisk note tilføjer vi også mikrodata til dette websted til at forbedre lokale virksomhedsfortegnelser samt optimere dine destinationer med løbende.

Om os

SEO Klinikken gør brug af et væld af performance data og markedsundersøgelser til at lave empiriske data-drevet SEO strategier. Vi er drevet af vores passion for at levere top kvalitet og øge vores klienters organiske online trafik.

SOCIAL

Tilmeld nyhedsbrev