Webshop SEO Services

Online Synlighed

Din webshops online synlighed maksimerer overskuddet fordi shoppere intuitivt stoler på online forhandlere med høje placeringer i søgemaskinerne. 
Forøg dine resultater og overgå konkurrenterne.

Kommercielt praktiske søgeord  – SEO klinikken vælger intuitive søgeord der matcher volumen og konkurrenceniveauer der driver kvalificeret trafik til din side. Dette er essentielt fordi at du kun vil målrette imod søgeord, der vil drive brugbar trafik til dit websted, imens du også har mulighed for at opnå en god rangering hurtigt .

Optimeret produktsider – Vi rangerer produkter af høj værdi ved hjælp af 200+ optimeringsfaktorer, for at overgå din konkurrent. Som du nok kan forstille dig er konkurrence om nogle søgeord være hård, så derfor er det absolut vigtigt at udnytte enhver faktorer når du prøver at maksimere resultaterne that din e-handelsstrategi kan give.

Fokuseret link building – Vi bygger målrettede links med Google-godkendte metoder fra nye henvisende domæner til en hvilken som helst ønsket side på dit websted. Uden relevante links af høj kvalitet er det næsten umuligt at rangere på de søgeord med et højere konkurrenceniveau, så vi matcher din webshop med optimale backlink muligheder for de bedste resultater.

Kampagne målinger

e-Handel målinger fungerer på samme måde som målsporing, men den metriske sporing er lidt anderledes. For virksomheder som sælger direkte på deres websted giver webshopsporing et omfattende overblik over data under en SEO-kampagne og tillader virksomheder at se skalerbare muligheder og øget indtjening. Gennem data får vi indblik spore oprindelsen af trafik som hjælper os med at bestemme hvilke kanaler der er mest effektive og analysere og forbedre hvor der er nødvendigt.

Målsporing

Målsporing fungerer bedst for større virksomheder der ønsker at se en stigning i trafik, kundeemner og indtægter på deres websted. For en større virksomhed viser målsporing vejen der fører ind i markedsføringstragten, så de afleveres korrekt til salgsafdelingen. Dette giver os mulighed for at se hvor effektivt det specifikke medium er som en marketingkanal og spore succes med datadrevne resultater.

Call Tracking

For mindre virksomheder ser sporing a kundeemner lidt anderledes ud. Mindre virksomheder har tendens til at generere kunder via telefonopkald og email-sekvenser. Sporing af disse indgående opkald og e-mails kommunikerer den måde kunden kom i kontakt med virksomheden på. Andre metriks viser mulige måder at generere kunder på men sporing af organisk trafik giver dig bevis for at SEO tiltag faktisk bringer flere besøgende og dermed flere kunder.

Webshop SEO Overblik

Teknisk SEO til Webshops

Teknisk SEO inkluderer ting som metadata, crawl effektivitet og webstedsarkitektur som ofte overses. Google vil altid belønne websteder der gør det nemmere for Googlebot at crawle og indeksere indhold. De tekniske dele af e-handel SEO er dit fundament du bygger på for at skabe et effektivt miljø for Google og ved SEO klinikken sørger vi for at bygge på et solidt fundament.

Det at have et e-handels SEO services udbyder der ved hvordan tekniske tiltag skal implementeres på din side er helt afgørende fordi webshops typisk har en masse sider, hvilket øger chancen for tekniske problemer. Og ethvert teknisk SEO-spørgsmål kan være forskellen mellem at være det bedste resultat for et søgeord og knap at ligge på første side af Googles søgeresultater.

Tematisk søgeordsresearch til Webshops

Når de tekniske dele af webshop SEO er løst, er det tid til at gå videre til at udvikle relevant indhold og links. Vi arbejder for at sikre at hvert ord er strategisk og arbejder hen imod dine overordnede mål. Dette inkluderer alt i dine metadata, indhold på forskellige sider som din startside, kontaktside, om os side og forskellige kategori- og produktsider.

Når vi laver vores søgeordsresearch starter vi med en komplet søgeordsanalyse af din webshop. Herefter udvælger vi bestemte søgeordstemaer til specifikke undersider, der har potentiale til at generare mere trafik og resultere i flere købende kunder. ud fra disse temaer begynder vi at lede efter relevante langhalede søgeord, der har det bestemte søgevolumen og konkurrenceniveau vi eder efter. Dette er den mest effektive måde at drive organisk trafik til dit websted, fordi indholdet forbliver relevant for din læser. Du giver læseren hvad de vil have og så forbliver de din side og tage de næste skridt. Med andre ord, når du fokuserer på temaer holder du dit indhold og din SEO-kampagne meningsfuldt.

Søgeordsresearch er grundlaget for enhver vellykket e-handel SEO-kampagne, fordi det spiller en vital rolle i alle aspekter af en SEO-kampagne, inklusive SEO-arkitektur, On-Page SEO og backlinks, så hvis der er et område hvor du virkeligskal bruge nok tid på, det er at finde ud af hvilke søgeord der er de vigtigste for dit område.

SEO Arkitektur til webshops

Opsætning af en e-handels SEO-strategi involverer mange apsekter, men når alt kommer til alt kommer det an på hvor godt din side er struktureret fordi det er hvad Google ultimativt vil bedømme når din websider bliver rangeret.

Når du kender de søgeord som du du går efter at rangere på, så skal de begynde at tænke over hvordan du opretter din webstedsarkitektur, som dybest set er dit navigation, kategoristruktur og produktsider. Når det gælder opsætning af arkitektur-SEO til webshops, er der et par regler som du skal overholde:

1. Du skal gøre arkitekturen så enkel og intuitiv som muligt, så det er let at skalere og opdatere når du vækster. Gør din startside let tilgængelig fra enhver side på dit websted.

2. Gør kategorierne selv til en del af din webshop optimeringsindsats ved at basere dem på relevante søgeord.

Hvis du ikke overholder disse regler får den svært ved at SEO optimere din webbutik fordi implementering af opdatering vil være besværligt og alt dit ‘link juice’ vil blive fortyndet fordi dine produktsider vil være så fjernt fra din forside.

Webshop og intern linking

Den gode ting ved at lave SEO for e-handelssider er at nogle af processerne kommer naturligt når du opretter dit websted. På grund af den omfattende navigationsramme på et typisk e-handelswebsted er der for eksempel allerede masser af interne links, der forbinder de mest kritiske sider på dit websted.

For at få mest ud af webshop SEO skal du alligevel gøre en bevidst indsats for at linke fra dine sider med høj autoritet til din vigtigste produkt- og kategorisider. Hvis du har et populært blodindlæg som genere en masse backlinks, så er du nød til at få mest mulig ud af sidens potentiale og linke til relevante produktsider på dit websted, og derved videregive noget af siden autoritet og øge deres SEO tangering potentiale.

Webshop og indhold

‘content marketing’ og SEO for en webbutik er essentielle elementor af en webshop. Men hvis du vil være sikker på ikke at spilde din tid når du skabe indhold der ikke giver de ønskede resultater, så skal du være meget bevidst om hvordan du planlægger og eksekverer din content marketing strategi.

Du bliver nødt til at grave dybt og forstå hvordan din målgruppe integrerer med indhold online, hvilket sprog de bruger og hvilke søgeord du skal målrette mod. 
Derefter skal du oprette indhold omkring disse søgeord, der er mere informativt og nyttigt end konkurrenterne, og indsætte nøgleord på relevante steder — Google værdsætter kvalitet og brugeroplevelse frem for alt andet, så den eneste måde at opnå konsistente resultater med indhold er at lave et godt stykke arbejde der giver faktisk værdi.

Webshop OnPage Optimering

Et andet vigtigt aspekt af SEO til e-handel er On-page optimeringer. Når du har konfigureret din eCommerce SEO-webstedsarkitektur, skal du sørge for at siderne i sig selv er optimeret til at reagere på så mange relevante søgeord som muligt. For at få det til at ske skal du bruge en masse købsorienterede søgeord, der kan få dig trafik fra potentielle kunder som er klar til at købe.

Udvid dine primære søgeord ved at bruge ord som “køb”, “billigt”, “tilbud” samt andre, som kan hjælpe dig med at rangere efter en bredere vifte af søgeord og sikre at siden får masser af trafik. For at indsatte disse søgeord skal tage dig tid til at lave langt og informativt indhold, hvilket i sig selv kan forbedre konverteringer men det hjælper også sin e-handels side SEO indsats.

Webshop Analytics for SEO services

Ved SEO klinikken sikre vi os at du altid kan forstå grunden bag ethvert tiltag der bliver foretaget. Vores rapporteringssytem spore alle dine søgeord og sætninger i realtid, og giver dig fuld gennemsigtighed for at se vækst måned for måned. Vi fokusere på slutresultaterne og dit investeringsafkast på vores SEO services, samt hjælper dig med at se resultater af din indsats som de sker.

Om os

SEO Klinikken gør brug af et væld af performance data og markedsundersøgelser til at lave empiriske data-drevet SEO strategier. Vi er drevet af vores passion for at levere top kvalitet og øge vores klienters organiske online trafik.

SOCIAL

Tilmeld nyhedsbrev